O Firmie





Nasza misja:
Pracować tak, by zadowolony był nasz klient
Praca jest dla nas przyjemnością, więc staramy się dbać o dobrą atmosferę
Działamy komercyjnie jednak chęc zysku nie jest dla nas priorytetem
Jesteśmy odpowiedzialni za swoje działania I decyzje
Dbamy o wzajemne zaufanie I bardzo je doceniamy
Jesteśmy niezawodni


Magdalena Pawlik

Dyrektorka Generalna Agencji ArtAnima, członkini Polskiego Stowarzyszenia Jazzowego Wrocław, z wykształcenia etnolog i manager, z zamiłowania enolog, kolekcjonerka sztuki.

Mecenaska i producentka Bass & Beat Festival - wydarzenia, które jest coraz wyraźniej widoczne na kulturalnej mapie Polski. Organizatorka i prelegentka już IV edycji „Music Business” - cyklu warsztatów skierowanych do artystów i managerów. Inicjatorka badań na temat potrzeb środowiska twórczego w zakresie szkoleń, ale także preferowanych kierunków eksportu muzyki polskiej na świecie, specjalistka w zakresie budowania strategii promocji, marketingu dla klientów biznesowych i instytucji. W pracy swojego zespołu szczególny nacisk kładzie na zrozumienie potrzeb swoich klientów i przełożenie działań na konkretne efekty biznesowe. W ciągu 17 lat zrealizowała ponad 1.500 liczących się projektów marketingowych i eventów. Zaangażowana społecznie, ma wielkie serce dla ludzi, charyzmatyczna, mocna i niezwykle konsekwentna. Żyje z pasją i z pasją opowiada o tym, co żywe, istotne i ciekawe, wspiera organizacje kobiece.

Lista klientów zawiera takie firmy jak:

  • ABB Polska,
  • Allianz Polska S.A.,
  • Atlantic Sp. z o.o.,
  • BASF,
  • Bank Millennium S.A.,
  • Bank Zachodni WBK,
  • Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego,
  • Cephalon Sp. z o.o.,
  • Credit Suisse,
  • Convention Bureau – Wrocław,
  • Deloitte Doradztwo Podatkowe Sp. z o.o.,
  • Discovery Chanel,
  • Dolnośląska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o.,
  • EnergiaPro S.A.,
  • Endress+Hauser Polska Sp. z o.o.,
  • Essilor Polonia sp. z o.o.,
  • EFL,
  • Eurobank S.A.,
  • Fortum Heat Poska S.A,
  • Gates Polska Sp. z o.o,
  • Grupa Impel S.A,
  • HFP S.A.,
  • Mitutoyo Polska Sp. z o.o.,
  • MOLTENI FARMACEUTICI POLSKA Sp. z o.o.,
  • Mundipharma Polska Sp. z o.o.,
  • Nycomed Polska Sp. z o.o.,
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o,
  • Oriflame Polska Sp. z o.o.,
  • Polska Organizacja Gazu Płynnego,
  • Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych,
  • Polskie Towarzystwo Medycyny Paliatywnej,
  • PTK Centertel Sp. z o.o.,
  • RISANA S.A.,
  • Ryanair,
  • Saint Gobain Sekurit,
  • Samsung Electronic Polska Sp. z o.o.,
  • Skanska S.A.,
  • Syngenta Seeds Sp. z o.o.,
  • Telekomunikacja Polska S.A,
  • Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.,
  • Urząd Miasta Wrocławia,
  • VB Leasing Polska S.A.,
  • Vipharm S.A.
  • Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o.,
  • Wyborowa S.A.,
  • ZPC Mieszko S.A.
  • i wiele innych…

Alicja Turowska

Parterka agencji ArtAnima, Dyrektorka Działu Promocji w Kino Świat sp z o.o., która jest cześcią Canal+, od 13 lat związana z branżą mediów, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na wydziale Kulturoznawstwa, wybitna specjalistka od kreacji strategii komunikacji i promocji na wszytskich polach. Zarządza 20 osobowym zespołem, wspólpracuje z licznymi domami mediowymi. Prywatnie angażuję się w działania edukacyjne, współpracuję z wyższymi uczelniami artystycznymi z Warszawy i Wrocławia – miast, z którymi od lat jest związana zawodowo i uczuciowo.